Vakances

Vakances

Biznesa, mākslas un tehnoloģiju augstskola „RISEBA”
SIA “Biznesa, mākslas un tehnoloģiju augstskola „RISEBA””
Vienotais reģ.nr. 40003090010

Biznesa, mākslas un tehnoloģiju augstskola RISEBA ir privāta augstskola ar vairāk kā 30 gadu pieredzi, kas piedāvā konkurētspējīgu izglītību un sagatavo augsta līmeņa speciālistus un vadītājus biznesa un radošajās industrijās darbam starptautiskā vidē.
Mēs piedāvājam karjeras izaugsmes iespējas, sociālās garantijas, veselības apdrošināšanu un konkurētspējīgu atalgojumu! Piesakies jau tagad!


Biznesa, mākslas un tehnoloģiju augstskola “RISEBA”

(SIA „Biznesa, mākslas un tehnoloģiju augstskola „RISEBA””, Vienotais reģ.nr. 40003090010)

izsludina konkursu uz


Kvalitātes vadītāja amatu


Darba pienākumi:

  • Uzturēt un pilnveidot kvalitātes vadības sistēmu pēc noteiktām vietējām un starptautiskām prasībām.
  • Pārraudzīt, izstrādāt un pilnveidot ar kvalitātes vadības sistēmas darbību saistīto dokumentāciju un nodrošināt izmaiņu veikšanu, t.sk. procedūru un reglamentējošo dokumentu izstrāde, uzraudzība un publiskošana, sadarbībā ar augstskolas RISEBA struktūrvienībām.
  • Uzturēt un pilnveidot kvalitātes procesus (dokumentu formas, atskaites u.tml.), t.sk. iekšējo procesu monitorings, pilnveidošana un uzraudzība, sadarbībā ar augstskolas RISEBA struktūrvienībām.
  • Nodrošināt konsultatīvu atbalstu darbiniekiem kvalitātes vadības sistēmas jautājumos.
  • Pastāvīgi analizēt un sniegt priekšlikumus kvalitātes vadības sistēmas un tās procesu uzlabošanai.
  • Uzturēt un pilnveidot sūdzību, priekšlikumu un apelāciju procedūras.
  • Plānot un veikt iekšējos un ārējos auditus, apkopot un analizēt rezultātus, sniegt atgriezenisko saiti par tiem.
  • Ārējās kvalitātes uzraudzības (akreditācijas) vadīšana.

Prasības kandidātiem:

  • augstākā izglītība kvalitātes vadībā, sociālajās zinātnēs vai radniecīgā jomā;
  • pieredze līdzīgas administratīvas funkcijas vai struktūrvienības vadībā;
  • pieredze, kas ir saistīta ar kvalitātes pārvaldību, kontroli, procesu novērtēšanu un uzlabošanu;
  • normatīvo aktu un starptautisko standartu pārzināšana un prasme pielietot ikdienas darbā;
  • teicamas latviešu, ļoti labas angļu valodas zināšanas;
  • izcilas prasmes darbā ar datoru un amatam nepieciešamo digitālo rīku pārzināšana;
  • augsta atbildības izjūta, patstāvība, precizitāte, sistēmiska un strukturēta domāšana;
  • labas sadarbības un saskarsmes prasmes.

Piedāvājam:

  • interesantu, radošu un aktīvu darbu augstskolā, kur bizness tiekas ar mākslu;
  • starpdisciplināru, radošu, starptautisku un multikulturālu vidi;
  • iespējas profesionāli pilnveidoties un mācīties;
  • izaugsmes iespējas;
  • starptautiskās mobilitātes iespējas;
  • atalgojumu mēnesī (bruto): sākot no 2000 EUR;
  • sociālās garantijas un veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika;
  • dinamisku darbu uz rezultātu orientētā un draudzīgā komandā.

Darba laiks: Pilna slodze

Darba vieta: Rīga


Amata vietas pretendentiem lūdzam līdz 2024. gada 27. martam (ieskaitot) sūtīt motivācijas vēstuli un darba gājuma aprakstu (Curriculum Vitae) Europass formātā uz e-pastu [email protected], tālrunis informācijai 25619757. Sazināsimies tikaiar tiem pretendentiem, kas tiks aicināti uz darba interviju.



Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likumu, informējam, ka Jūsu personas dati tiks apstrādāti, lai izvērtētu Jūsu piemērotību amatam. Piesakoties izsludinātajam amatam, Jūs apliecināt, ka iepazināties ar Amata kandidātu personas datu apstrādes noteikumiem, kas atrodas šeit

Jeļena Pokrojeva
Personāla nodaļas vadītāja
Adrese
310, Meža iela 3

    Sazinies ar mums

    To top