Mārketinga komunikācijas internetā
Kursa apmeklējuma maksa
200.00 EUR
Atgriezties uz kopējo sarakstu
Pasniedzējs
Guna Januševska, Mg.Sc. BA, Mg.Sc. Com
Guna vairākus gadus veiksmīgi strādā un ir bijusi atbildīga par web satura, projektu izveidi, e - pastu mārketinga, kampaņu izstrādi, tādās kompānijās kā Tele2, 220.lv, Lattelecom.
Augstāko izglītību G.Ozoliņa ieguvusi Tallinas Universitātē, studējot komunikāciju vadību.
Programmas apraksts
Programmas mērķis ir veidot izpratni un zināšanas par interneta radītajām iespējām mārketinga komunikācijās.
Tēmas
Programmas laikā tiek apskatītas šādas tēmas:
1. Interneta īpašības, kuras atstāj būtisku ietekmi uz uzņēmuma mārketinga komunikācijām: drošības draudi, iespēja personificēt, iespēja meklēt, interaktivitāte, ātrums, fokusēšanās, saturiskā atbilstība, patērētāju kontrole, nelimitēts laiks.
2. Interneta radītās iespējas organizācijas un produktu attīstībā: inovatīvi produkti, jauni pārdošanas un informācijas izplatīšanas kanāli, jauni maksāšanas veidi.
3. Interneta radītās iespējas mārketinga komunikācijās.
4. Reklāma internetā: baneri, teksta reklāmas, maksas un bezmaksas reklāmas meklētājsistēmās, klasificētā reklāma, viral reklāma, buzz reklāma.
5. Pārdošanas veicināšana internetā: orientēta uz klientu – kuponi, bonusi, atlaides, lojalitātes programmas; orientēta uz tirdzniecību – dīleru bonusi, informācija tirdzniecības vietās, dīleru apmācības programmas, izstādes, korporatīvā reklāma.
6. Sabiedriskās attiecības internetā: preses relīzes, tiešsaistes preses konferences, tiešsaistes intervijas vai intervijas, kas publicētas tiešsaistes medijos, sabiedrības iesaistīšana, izmantojot tiešsaistes medijus, sponsorēšana tiešsaistē, korporatīvais izdevums, kas publicēts un izplatīts tiešsaistē, forumi, sociālie mediji.
7. Tiešā pārdošana internetā: produktu apraksti tiešsaistē, produktu demonstrācijas tiešsaistē, paraugu / demo izplatīšana internetā.
8. Tiešais mārketings internetā: jaunumi e-pastā, produktu katalogi tiešsaistē, e-veikals, klientu datu savākšana tiešsaistē.
9. Mājas lapa: dizains, struktūra, tekstu sagatavošana un atslēgvārdi, informācijas atjaunošana. Mājas lapas audits: pieejamība, navigācija, lietošanas ērtums u.c.
10. Interneta radītās iespējas produkta un korporatīvā zīmola vadībā.
11. Interneta izmantošana mārketinga komunikācijas aktivitāšu novērtēšanā un pētīšanā.
Klausītāja ieguvumi
Klausītājs pēc kursa noklausīšanās un praktisko darbu veikšanas:
- Pārzin interneta ietekmi uz uzņēmuma mārketinga aktivitātēm un tā attīstību, spēj atsaukties uz Latvijas un ārvalstu piemēriem, kā arī saprot, kā izvairīties no interneta radītajiem draudiem.
- Izprot, kuros gadījumos pētīšana, izmantojot internetu ir piemērota un patstāvīgi spēj izvēlēties piemērotāko pētīšanas metodi internetā.
- Spēj izšķirt tiešsaistē izmantotos uzņēmuma mārketinga komunikāciju rīkus, spēj pamatot un argumentēt savu viedokli.
- Brīvi spēj paust savu viedokli par interneta radītajām iespējām un interneta meklētāju pielietojumu uzņēmuma mārketinga mērķu sasniegšanai, pamatot to un argumentēt.
- Spēj saskatīt sakarības un saistību starp mārketinga komunikāciju rīku pielietojumu tradicionālajā un tieššaistes vidē, spēj paust savu redzējumu citiem.
Studiju vide
Studiju kurss notiek RISEBA galvenajā ēkā, Meža ielā 3.
Kontakti
Diāna Krone
RISEBA Karjeras izaugsmes centra vadītāja
Tālr.: +371 67617698
Mob.tālr.: +371 25620068
E-pasts: [email protected]
Meža iela 3
RISEBA galvenā ēka
Meža iela 3, Rīga
Augstskolas galvenajā ēkā var nokļūt ar 9. trolejbusu, 3. vai 30. autobusu, braucot līdz pieturai "Kalnciema iela", kā arī ar 4. vai 5. tramvaju, braucot līdz pieturai "Nometņu iela".