Digitālā komercija
Profesionālās pilnveides izglītības programmas nosaukums |
Digitālā komercija |
|
Izglītības dokuments |
Apliecība par profesionālās pilnveides izglītību |
|
Prasības iepriekšējai izglītībai |
Vispārējā vai profesionālā vidējā izglītība |
|
Priekšzināšanu līmenis |
Pamatzināšanas darbā ar programmu paketi “Microsoft Office” |
|
Profesionālās pilnveides izglītības programmas sasniedzamie mācīšanās rezultāti (ietver zināšanas, prasmes un kompetences) |
Zināšanas: Iegūst zināšanas dažādu elektroniskās vides mediju un mārketinga metožu pielietošanā, lai popularizētu uzņēmuma preces un pakalpojumus; Apgūst metodes uzņēmuma tēla uzlabošanā un komunikācijā ar esošajiem un potenciālajiem klientiem. |
|
Programmas galvenās tēmas |
1. Elektronisko mediju veidi un to pielietojums 2. Elektroniskās vides attīstība un tās izmantošana 3. Mērķa auditorijas definēšana 4. E-Komercija 5. Digitālā reklāma 6. Interneta vietņu analīzes un optimizācija 7. Praktiskā projekta realizācija |
|
Materiāltehniskais nodrošinājums (pretendents norāda personai nepieciešamos tehnoloģiskos rīkus, ierīces un programmatūru izglītības programmas apguvei). |
Dators ar interneta pieslēgumu, web kamera, mikrofons, tumbas, Microsoft Office. |
|
Izglītības programmas stundu (akadēmiskās) skaits, no kurām: |
160 |
|
teorija |
76 stundas (no kurām 33 stundas ir neklātiene) |
|
praktiskie darbi |
84 stundas (no kurām 47 stundas ir neklātiene) |
|
Noslēguma pārbaudījums (veids) |
Ieskaite |
|
Īstenošanas vietas |
Attālināti |
|
Izglītības programmas īstenošanas periods (nedēļās) |
~16 |
|
Plānotais mācību norises laiks |
✅ |
darba dienas vakari |
✅ |
brīvdienas |
|
✅ |
darba dienās, darba laikā |
|
✅ |
jaukti |
|
Pilna mācību maksa |
51.20 EUR (10% no pilnas mācību maksas 512.00 EUR, 90% Eiropas Savienības fondu finansējums) |
|
Pieteikties mācībām aicinām caur šo linku: |