Darba kārtība augstskolā līdz 11. janvārim; mainīts darba laiks bibliotēkai un Klientu apkalpošanas centram

Balstoties uz Ministru kabineta lēmumu stingru Covid-19 ierobežojuma kopumu ieviešanai valstī, no 2021. gada 15. novembra līdz 2022. gada 11. janvārim augstskolā RISEBA tiek noteikts, ka:

  • studijas turpinām nodrošināt attālināti;
  • administratīvais un akadēmiskais darbs notiek attālināti, ja tas nav veicams klātienē;
  • ierodoties augstskolā, jebkurai personai (gan studentiem, gan apmeklētājiem, gan personālam) ir pienākums uzrādīt Covid-19 vakcinācijas vai pārslimošanas sertifikātu un personas apliecinošu dokumentu, kā arī parakstīties žurnālā, apliecinot, ka nav bijusi saskarsme ar Covid-19 slimu cilvēku un ka nav Covid-19 saslimšanas simptomu. Izpildot šos nosacījumus, persona saņem aproci, kas kalpo kā apliecinājums norādījumu izpildei;
  • atrodoties augstskolas telpās, obligāta ir sejas maskas lietošana un 2 m savstarpējas distances ievērošana.

RISEBA Klientu apkalpošanas centru darba laiks no 2021. gada 15. novembra līdz 2022. gada 11. janvārim

Meža ielā 3: no pirmdienas līdz piektdienai no plkst. 8:00 līdz 19:00. Sestdiena, svētdiena – brīvdienas.

Durbes ielā 4: no pirmdienas līdz piektdienai no plkst. 9:00 līdz 18:00. Sestdiena, svētdiena – brīvdienas.

Klientu apkalpošanas centra kontaktinformācija ŠEIT

RISEBA bibliotēkas Meža ielā 3 darba laiks no 2021. gada 15. novembra līdz 2022. gada 11. janvārim Pirmdien: 10:00 – 14:00

Otrdien: bibliotēka slēgta 

Trešdien: 14:00 – 18:00

Ceturtdien: bibliotēka slēgta

Piektdien: 10:00 – 14:00

Sestdien, svētdien: bibliotēka slēgta 

Bibliotēkas kontaktinformācija ŠEIT

 

Stipru veselību visiem! 

Info

Partners

Accreditations

epas
epas
IQA
IZM.png