Mediju attiecību veidošana
Kursa apmeklējuma maksa
200.00 EUR
Atgriezties uz kopējo sarakstu
Pasniedzējs
Artis Eglītis
Izglītība:
Mg. sc. soc.
Latvijas Universitāte
A.Eglītis ieguvis bakalaura un maģistra grādu komunikācijas zinātnē Latvijas Universitātes Filoloģijas fakultātes žurnālistikas nodaļā. Vispirms strādājis par skolotāju Draudzīgā Aicinājuma Cēsu Valsts ģimnāzijā, pēc tam par lektoru Latvijas Universitātē, Rīgas Stradiņa universitātē, Starptautiskajā Praktiskās Psiholoģijas augstskolā, Rīgas Ekonomikas un kultūras augstskolā. RISEBA lektors – kopš 2008. gada.
Ilgstoši (vairāk nekā 20 gadus) darbojies žurnālistikā, gan kā neatkarīgais žurnālists, gan kā štata darbinieks un nodaļas redaktors dažādos preses izdevumos. Laiku pa laikam darbojies dažādu reklāmas un sabiedrisko attiecību tekstu sagatavošanā aģentūrās “Base Baltic” un “DDB”, kā arī veidojis sabiedrisko attiecību tekstus firmai “Modena Motors”.
Paralēli vadījis kursus Jauno žurnālistu skolā Cēsīs (sadarbībā ar Draudzīgā Aicinājuma Cēsu Valsts ģimnāziju, Skolēnu interešu centru un Cēsu skolu valdi), kā arī piedalījies Draudzīgā Aicinājuma fonda skolēnu radošo darbu konkursa žūrijā.
Pētnieciskās intereses:
Spēkratu preses izdevumi un speciālo interešu žurnālistika Latvijā.
Spēkratu industrija Latvijā (uzņēmumu „Russo-Balt”, „Ford Vairogs”, „RAF”, “Sarkanā Zvaigzne” darbība).
Automobiļu drukātā reklāma pasaulē 50.-90. gados.
Satura veidošanās aspekti drukātajos medijos.
Programmas apraksts
Programmas mērķis ir radīt priekšstatu, prasmes un iemaņas par masu mediju uzmanības piesaistīšanu, mediju attiecību pamatprincipiem un sadarbību ar masu mediju pārstāvjiem publicitātes nodrošināšanai. Radīt izpratni par mediju attiecību mērķiem, modeļiem, darbības komponentiem, komunikācijas procesu sabiedrisko attiecību ietvaros. Apgūt mijiedarbību starp sabiedrisko attiecību speciālistiem un žurnālistiem.
Tēmas
Programmas laikā tiek apskatītas šādas tēmas:
1. Integrētais modelis PR darbam ar medijiem.
2. Publiskais viedoklis un pārliecināšana.
3. Mediju auditorijas uzmanības piesaistīšana. Speciālie notikumi un pseidonotikumi.
4. Dažādu masu mediju specifika.
5. Sadarbības veidošana ar masu medijiem.
6. Mediju attiecības internetā. Virtuālais preses ofiss.
7. Paziņojumu un runu teksti, to sagatavošana.
8. Preses relīzes un preses kiti.
9. Preses konferences un brīfingi.
10. Prezentācijas, semināri, intervijas.
11. Darbs ar masu medijiem nozares izstāžu laikā.
12. Pārējās metodes mediju attiecību darbā.
Klausītāja ieguvumi
Klausītājs pēc kursa noklausīšanās un praktisko darbu veikšanas:
- Spēj definēt dažādus mediju attiecību veidošanas instrumentus, izvēlas tos problēmsituāciju risināšanai vai jaunu mediju attiecību veidošanai.
- Prot kreatīvi plānot, organizēt un realizēt mediju attiecības, pats izstrādā modeli to veidošanai.
- Māk sagatavot mutisku vai rakstisku paziņojumu un pielāgot to konkrēta medija specifikai.
Studiju vide
Studiju kurss notiek RISEBA galvenajā ēkā, Meža ielā 3.
Kontakti
Diāna Krone
RISEBA Karjeras izaugsmes centra vadītāja
Tālr.: +371 67617698
Mob.tālr.: +371 25620068
E-pasts: [email protected]
Meža iela 3
RISEBA galvenā ēka
Meža iela 3, Rīga
Augstskolas galvenajā ēkā var nokļūt ar 9. trolejbusu, 3. vai 30. autobusu, braucot līdz pieturai "Kalnciema iela", kā arī ar 4. vai 5. tramvaju, braucot līdz pieturai "Nometņu iela".