Mārketinga komunikācija interneta vidē
Studiju kursa nosaukums |
Mārketinga komunikācija interneta vidē |
|
Izglītības dokuments |
Apliecība par kursa apgūšanu 2 KP (3 ECTS) apjomā |
|
Prasības iepriekšējai izglītībai |
Vispārējā vai profesionālā vidējā izglītība |
|
Priekšzināšanu līmenis |
Pamatzināšanas sabiedriskajās attiecībās un mārketingā |
|
Studiju kursa sasniedzamie mācīšanās rezultāti (ietver zināšanas, prasmes un kompetences) |
Zināšanas: Izprot komunikācijas, informācijas un saskarsmes nozīmi un to likumsakarības sabiedrībā, organizācijas vadībā un mārketingā. Prasmes: Patstāvīgi pieņemot lēmumus, radoši un inovatīvi īsteno komunikatīvus risinājumus standarta un nestandarta apstākļos, brīvi izmantojot multimediju platformas un modernās tehnoloģijas saziņā. Kompetences: Patstāvīgi pieņemot lēmumus, spēj gan priekšlaicīgi novērst, gan risināt pēkšņas komunikācijas problēmas, nodrošinot organizācijas efektīvu darbību un ievērojot profesionālās un vispārējās ētikas principus un savas darbības ietekmi uz vidi un sabiedrību. |
|
Galvenās tēmas: |
|
|
Materiāltehniskais nodrošinājums (pretendents norāda personai nepieciešamos tehnoloģiskos rīkus, ierīces un programmatūru izglītības programmas apguvei). |
Dators ar interneta pieslēgumu, web kamera, mikrofons, tumbas. |
|
Izglītības programmas stundu (akadēmiskās) skaits, no kurām: |
80 |
|
kontaktstundas |
35 stundas |
|
patstāvīgais darbs |
45 stundas |
|
Noslēguma pārbaudījums (veids) |
Eksāmens |
|
Īstenošanas vietas |
Attālināti |
|
Izglītības programmas īstenošanas periods (nedēļās) |
~10 |
|
Plānotais mācību norises laiks |
✅ |
darba dienas vakari |
✅ |
brīvdienas |
|
✅ |
darba dienās, darba laikā |
|
✅ |
jaukti |
|
Mācību maksa |
36.00 EUR (10% no pilnas mācību maksas 360.00 EUR, 90% Eiropas Savienības fondu finansējums) |
|
Pieteikties mācībām aicinām caur šo saiti: |