Televīzijas režija 3
Studiju kursa nosaukums |
Televīzijas režija 3 |
|
Izglītības dokuments |
Apliecība par kursa apgūšanu 4 KP (6 ECTS) apjomā |
|
Prasības iepriekšējai izglītībai |
Vispārējā vai profesionālā vidējā izglītība |
|
Priekšzināšanu līmenis |
Kultūras vēsture, audiovizuālā darba organizācijas pamati, režisora un operatora darba pamati, režisora darbs ar aktieri. |
|
Studiju kursa sasniedzamie mācīšanās rezultāti (ietver zināšanas, prasmes un kompetences) |
Zināšanas: Izprot, kā stāstu vizualizēt, izmantojot mākslinieciskos un tehniskos paņēmienus un pielietojot mākslinieciskās idejas realizēšanai nepieciešamos radošos un organizatoriskos risinājumus. Izprot dažāda žanra spēles filmu vizualizācijas principus. Prasmes: Prot izveidot režisora scenāriju māksliniecisko ieceru realizēšanai, izvēloties lomai atbilstošus aktieru tipāžus, kā arī vadīt mēģinājuma procesu, sadarbojoties ar filmas operatoru un producentu. Kompetences: Spēj sadarboties ar filmas filmēšanas grupu un māk organizēt darbu filmēšanas laukumā, pamatot viedokli teorētiski un praktiski, vizualizējot stāstu. Spēj adekvāti lietot studiju procesā iegūtās zināšanas, prasmes un kompetences, izstrādājot un pamatojot filmas māksliniecisko konceptu. |
|
Galvenās tēmas: |
|
|
Materiāltehniskais nodrošinājums (pretendents norāda personai nepieciešamos tehnoloģiskos rīkus, ierīces un programmatūru izglītības programmas apguvei). |
Dators ar interneta pieslēgumu, web kamera, mikrofons, tumbas. |
|
Izglītības programmas stundu (akadēmiskās) skaits, no kurām: |
160 |
|
kontaktstundas |
67 stundas |
|
patstāvīgais darbs |
93 stundas |
|
Noslēguma pārbaudījums (veids) |
Eksāmens |
|
Īstenošanas vietas |
Attālināti |
|
Izglītības programmas īstenošanas periods (nedēļās) |
~24 |
|
Plānotais mācību norises laiks |
✅ |
darba dienas vakari |
✅ |
brīvdienas |
|
✅ |
darba dienās, darba laikā |
|
✅ |
jaukti |
|
Mācību maksa |
36.00 EUR (10% no pilnas mācību maksas 360.00 EUR, 90% Eiropas Savienības fondu finansējums) |
|
Pieteikties mācībām aicinām caur šo saiti: |