Sabiedrisko attiecību un reklāmas menedžments
Par programmu
Latvijā augsti atzīta profesionālā bakalaura studiju programma reklāmas jomā, kā arī programma, kur ir apvienota reklāma un sabiedriskās attiecības. Programmas saturs ir veidots ar Latvijas reklāmas asociācijas un Latvijas sabiedrisko attiecību asociācijas pārstāvjiem. Programmas absolventiem tiek dotas priekšrocības darba tirgū, jo, apgūstot padziļinātas zināšanas izvēlētajā studiju jomā (reklāmā vai sabiedriskajās attiecībās), students iegūst nozīmīgu ieskatu abās šajās jomās.
Iegūstamais grāds |
|
|
KP |
160 KP (240 ECTS) |
|
Akreditācija |
Saskaņā ar grozījumiem Augstskolu likumā, studiju programma ir akreditēta līdz 2023. gada 25. novembrim |
|
Studiju forma |
Pilna laika klātiene (dienas) – 4 gadi |
|
Valoda |
Latviešu vai angļu |
|
Kvalifikācijas (pēc otrā studiju gada) |
Reklāmas vadītājs |
|
Studiju maksa gadā |
2780 EUR (pilna laika latviešu valodā) 2480 EUR (nepilna laika latviešu valodā) 3460 EUR (pilna laika angļu valodā) |
|
Studiju ilgums |
4 gadi (pilna laika) 4,5 gadi (nepilna laika) |
Programmas direktors
![]() |
|
Ričards Švītiņš |
|
1. GADS | 2. GADS |
Biznesa komunikācija |
Mārketinga komunikācija |
3. GADS | 4. GADS |
Studiju kursi kvalifikācijām/specializācijai: Komunikācija tiešsaistēMediju attiecību veidošana Masu komunikācijas procesu tiesiskie aspekti Vizuālās komunikācijas pamati Vadībzinības Integrētā mārketinga komunikācija Organizāciju psiholoģija Valsts pārvalde Patērētāju uzvedība Kompozīcijas pamati Reklāmas/sabiedrisko attiecību vēsture Krāsu mācība Ievads reklāmas dizainā Tekstveide reklāmā/sabiedriskajās attiecībās Mediju plānošana Ievads semiotikā Sabiedrisko attiecību taktika un stratēģija Sabiedrisko attiecību praktikums Aktiermeistarība Publiskās uzstāšanās tehnika Pasākumu jomas tiesiskie aspekti Latvijas kultūras vēsture Pasākuma vadīšana Pasākuma vizuālā noformēšana Pasākumu mārketings Prakse |
Studiju kursi kvalifikācijām/specializācijai: Starptautiskās sabiedriskās attiecības Prakse Papildus brīvās izvēles kursi: Sabiedriskās attiecības politikā |
*RISEBA ir tiesīga veikt korekcijas programmas priekšmetu saturā un stundu apjomā līdz 20%.
Studiju metodes
Studiju programmas apguve tiek realizēta lekcijās, semināros, praktiskajās nodarbībās, praksēs, konsultācijās ar pētniecisko darbu zinātniskajiem vadītājiem. Līdztekus tradicionālajām darba formām tiek praktizētas arī interaktīvas studiju metodes: projekti studiju kursa ietvaros, darbs grupās, treniņi (piemēram, mediju treniņi), lomu spēles, pašanalīze un situāciju analīze, radošie darbi, diskusiju metodes, nodarbību videoierakstu analīze u.c. Ar reālo darba vidi un darba tirgus prasībām studējošie tiek iepazīstināti studiju laikā organizētās ekskursijās uz aģentūrām, medijiem un citām organizācijām.
Starprautiskās iespējas
Viena/divu semestru studijas vai prakse ERASMUS+ apmaiņas programmas ietvaros.
Studiju laikā kārtot un iegūt Kembridžas angļu valodas sertifikātu.
3. kursā iespēja studēt Krievijas Tautu draudzības universitātē Maskavā un studiju noslēgumā iegūt 2 diplomus.
Studiju metodes
Programma radīta tiem, kuri vēlas strādāt reklāmas, sabiedrisko attiecību un mārketinga jomā. Programmas absolventi var strādāt sabiedrisko attiecību, komunikācijas, mārketinga, pasākumu un reklāmas aģentūrās, kā arī uzņēmumos, iestādēs, nevalstiskās organizācijās.
Iespēja studēt tālāk
Pašnovērtējumu ziņojumi
RISEBA galvenā ēka: Meža iela 3, Rīga, LV-1048, tālr. + 371 67500265, [email protected]