Mārketinga vadība
Par programmu
Mārketinga vadības specializācija sniedz studējošajiem padziļinātas zināšanas un praktiskas iemaņas par tirgus tendencēm un pētījumiem, mārketinga stratēģiju plānošanu un vadību, produktu/pakalpojumu virzīšanu un to tēla veidošanu tirgū, izmantojot mūsdienīgus mārketinga instrumentus. Mārketinga vadības specializācijas absolventi ir augsti izglītoti un kvalificēti speciālisti, kas spēj izstrādāt un īstenot efektīvu mārketinga stratēģiju jebkurai organizācijai, darbojoties gan vietējā, gan arī starptautiskā mērogā, kā arī dibināt savu reklāmas aģentūru.
Profesionālā kvalifikācija | Uzņēmējdarbības vadītājs |
Studiju forma | Pilna laika klātiene (dienas) 4 gadi, nepilna laika klātiene (vakara) 4,5 gadi, nepilna laika neklātiene (tālmācība) 4,5 gadi |
Valoda | Latviešu (dienas, vakara, tālmācība) Angļu (tālmācībā) |
Studiju maksa |
*Trešajā studiju gadā studējošiem ir iespēja izvēlēties specializāciju.
Programmas saturs*
1.gads | 2.gads |
Uzņēmējdarbība |
Mārketings Biznesa modelēšana Sociālā psiholoģija Radošā ekonomika un uzņēmējdarbība Uzņēmējdarbības tiesiskais regulējums Matemātiskā statistika Biznesa angļu valoda: Kembdridža 3-4 Finanšu grāmatvedība Biznesa datu apstrādes tehnoloģijas Mārketinga pētījumi Prakse biznesa inkubatorā Kvantitatīvās metodes uzņēmējdarbībā Brīvās izvēles kurss 1 Kursa darbs 2 (mārketingā vai e-mārketingā) Prakse mārketingā (8 nedēļas) |
3.gads | 4.gads |
Stratēģiskā vadībzinība |
Inovāciju menedžments |
Specializācijas kursi | Brīvās izvēles kursi |
Uzņēmuma tēla pārvaldība Mārketinga komunikācijas pārvaldība Digitālais mārketings Pārdošanas vadība Starptautiskais mārketings |
Ievads starptautiskajā politikā Dažādību menedžments Stresa un izdegšanas menedžments Grupu vadīšanas psiholoģiskie aspekti Krievu valoda Franču valoda Apdrošināšana Digitālais mārketings Starptautiskais mārketings Elektroniskā tirdzniecība un maksājumu sistēmas Sociālo tīklu mārketings |
*RISEBA ir tiesīga veikt korekcijas programmas priekšmetu saturā un stundu apjomā līdz 20%.
Uzņemšanas noteikumi
Uzņemšanas noteikumi 2020/2021. studiju gadam
Iespējams studēt tālāk
Starptautiskās finanses | Uzņēmējdarbības vadība |
Biznesa stratēģiskā vadība | Starptautiskais bizness |