Studentu zinātniski praktiskās konferences „Mainīgā pasaule – jaunu risinājumu meklējumos 2017” rezultāti
Šī gada 7.jūnijā noslēdzās RISEBA,“RISEBA Alumni” un AS „Rietumu Banka” studentu zinātniskā un māksliniecisko jaunrades darbu konference „Mainīgā pasaule – jaunu risinājumu meklējumos – 2017”, kurā divas dienas četru sekciju ietvaros savus zinātniskos ziņojumus prezentēja un ar radošajiem darbiem iepazīstināja vairāk nekā 60 studenti un skolēni.
Jau ceturto gadu Konferences organizēšanu finansiāli atbalsta AS „Rietumu Banka”, piešķirot finansējumu pirmo trīs vietu ieguvējiem katrā sekcijā:
- vietai – EUR 450 pirms nodokļu nomaksas
- vietai – EUR 120 pirms nodokļu nomaksas
- vietai – EUR 50 pirms nodokļu nomaksas.
Konferences rezultāti
Sekcija: Biznesa psiholoģija un cilvēkresursu vadība
(moderatori: Maija Zakriževska, Solveiga Blumberga, Ilze Jaunsleine – AS „Rietumu Banka”)
1.vieta Gatis Stanga: Professional Deformation and Burnout – Correlation with them Among Airline Cabin Crew
2.vieta Oskar Mirzabaev: Различия в факторах, влияющих на процесс принятия решения потребителем поколений x и y о покупке путешествий в организации “Elan Express”
3.vieta Ilze Buša: Organizācijas "X Rīga" jauno biedru piesaiste un iesaistīšana aktīvajos projektos
Sekcija: Uzņēmējdarbības un mārketinga attīstības iespējas
(moderatori: Andrejs Limanskis, Raina Vīra)
1.vieta Linda Upeniece: ZS “Birzes” mārketinga darbības pilnveidošanas iespējas
2.vieta Angelina Kaspersko: Estimation of Expected Profitability and Risks in Various Sectors of Latvian Economy
3.vieta Maija Pučuka: A/S „Tukuma piens” pozicionējuma modeļa izstrāde zīmolu „Baltais” un „Exporta” produkcijas noieta veicināšanai
Sekcija: Reklāma vakar, šodien rīt
(moderatori: Glorija Sarkane, Tatjana Bartele)
1.vieta Sofya Baskakova: Специфика восприятия методов социальной рекламы о защите окружающей среды для привлечения внимания молодежи к проблеме
2.vieta Elena Katerina Kuzminčuka: Reklāmu izvietošanas tendences Latvijā pārejot no klasiskās televīzijas uz interneta televīziju 21.gs. sākumā
3.vieta Tamari Cholokava: Анализ музыкального сопровождения в автомобильной рекламе
Sekcija: Audiovizuālā mediju māksla
(moderatori: Jānis Holšteins, Sergejs Grodņikovs – AS „Rietumu Banka)
1.vieta Pauls Zvirbulis: dokumentāla filma „Pilnīgs rokenrols”
2.vieta Jānis Vidauskis: dokumentāla filma „Mīlestības reibums”
3.vieta Deniels Kuļko: videoklips „Šostakoviča stīgu kvartets Nr.8”
Arī šajā gadā tika piešķirta AS „Rietumu Banka” īpašā balva – iespēja bez maksas apmeklēt Baltijas lielāko e-komercijas konferenci „eCOm21”, kuru saņēma Baiba Rokjāne par referātu – Noteicošie faktori patērētājiem bankas izvēlē Latvijā.
Ņemot vērā daudzo konferences darbu augsto kvalitāti, kuru šajā gadā īpaši uzteica arī AS „Rietumu Banka” pārstāvji, katras sekcijā tika pasniegti arī Atzinības raksti un papildus apblalvojumi, kurus nodrošināja gan AS „Rietumu Banka”, gan RISEBA Studējošo pašpārvalde.
Atzinības raksti un papildus apbalvojumi
Sekcija: Biznesa psiholoģija un cilvēkresursu vadība
(moderatori: Maija Zakriževska, Solveiga Blumberga, Ilze Jaunsleine – AS „Rietumu Banka”)
- Agnese Evarsone: Personāla piesaiste SIA „Rimi Latvia”
- Rikhsi Tleubaeva : Student’s Perception of Organizational Culture of “Business Psychology” Programme in RISEBA
- Arnella Ayrieva: Management Style and Organizational Culture in Industrial Company “A”in Uzbekistan
- Yelyzaveta Lavryk: Вовлеченность персонала (отдела разработчиков) в рабочие процессы в организации „Creative Webmedia” в Киеве
- Akmal Mirzabaev: Мотивациа и удовлетворенность клиентов гостницы “BELLUVEU PARK HOTEL RIGA”
- Miks Užulis: OMT autovadītāju stress NMPD RRC
Sekcija: Uzņēmējdarbības un mārketinga attīstības iespējas
(moderatori: Andrejs Limanskis, Raina Vīra)
- Ervīns Gorelovs: Satelītpilsētu modeļa piemērojamība esošajā Rēzeknes un apkārtnes pilsētu tīklā kā ilgtspējīgs risinājums Latgales centrālā reģiona attīstībai
- Ксения Симплинская: Этапы становления и развития стартап бизнеса
- Mārtiņš Māls: Design Approaches and Principles for Austism Spectrum Disorder
- Pēteris Lauris: Tirgus izpēte un pasākuma plāna izstrāde spēles virzīšanai tirgū
Sekcija: Reklāma vakar, šodien rīt
(moderatori: Glorija Sarkane, Tatjana Bartele)
Sekcija: Audiovizuālā mediju māksla
- Rita Kaže –Zumberga: Patērētāju lēmumu pieņemšanas ietekmējošie faktori SIA “TAKE A LOOK”
- Darja Ivanova: Качественный анализ наружной рекламы AUDI и BMW
- Aļona Purvlīce: Contemporary Tendencies of the Development of Circus Architecture. Riga Crcus
(moderatori: Jānis Holšteins, Sergejs Grodņikovs – AS „Rietumu Banka)
Franks Pirogs: videoklips: „Boys Will be Boys – Follow Me”